tisdag 12 april 2011

Telefonseminarium med Johanna Wistrand!

Drömmer du om att skriva en bok?


Jag vill tipsa om ett kostnadsfritt telefonseminarium som anordnas av Evakarin Wallin som arbetar med coaching och marknadsföring och är författare. Vid det här telefonseminariet kommer Evakarin intervjua Johanna Wistrand.
Evakarin Wallin

Nedan finner du info om seminariet!



När?
Onsdagen den 20 april kl.12.00

Var?
Din telefon

Anmälan:
Anmäl dig här! 

Utdrag från Evakarins hemsida:

Jag vet att det finns många som vill sätta sina ord på pränt, men det blir liksom aldrig av. Det finns många tankar som hindrar:
  • Vem är jag att skriva en bok om det? Det har ju så många andra gjort
  • Vem vill läsa det jag skriver?
  • Jag kan inte formulera mig i text i alla fall
Det här är ord som jag hört från andra när jag föreslagit att de skulle skriva en bok för att stärka sin position på marknaden. Det kan hända att det är så det känns, men för det behöver det inte vara sant.
Onsdagen den 20 april kl.12.00 kommer jag att intervjua Johanna Wistrand som är författarcoach. Hon hjälpte mig när jag skrev min bok ”Hur du gör din marknadsföring enklare och försäljning roligare”. Jag blev mycket imponerad över hennes konstruktiva kritik som jag fick på mitt skrivande. Johannas stöd stärkte mitt skriv-självförtroende och jag lärde mig oerhört mycket under den tiden och det bidrog starkt till att jag utvecklade min förmåga att lita på mina skrivna ord.
Johanna kommer att berätta om:
  • Vad du ska tänka på när du skriver på sociala medier i syfte att du ska marknadsföra dig
  • Hur du ska planera och förmedla dina tankar och reflektioner
  • Hur du hittar ditt unika sätt att uttrycka dig
  • Hur du hittar något att skriva om
  • Genvägar till hur du kan tänka och göra när du är ovan att skriva
  • Argument för att du ska förstå vikten av att skriva en bok om ditt specialområde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...